LOGOUT
Býval jsem mladistvým lamerem.

Tři věci, za které bych běžné počítačové uživatele rovnou střílel

Běžný Franta Uživatel, v originále Bloody Fucking User. Prostě normální člověk, který počítač používá k práci, která původně s počítačem nesouvisela. Právě on je ten, kvůli komu technologie vznikají. Zároveň je ale zdrojem všech problémů, které my ostatní máme.
Co je ona trojice věcí, které mě dokážou rozzuřit k nepříčetnosti ?
  1. Bordel na pracovní ploše
    Pamatujete tu krásnou dobu, kdy Windows 3.x neměly pracovní plochu, na kterou by šly ukládat nejrůznější kraviny ? Ta doba je bohužel dávno pryč a tak se dneska na plochu dá uložit 1354 fotek z dovolené, dva celovečerní filmy, vše co jste kdy stáhli z Internetu a padesát devět ikon programů. Údiv běžného uživatele nad tím, že Windows startují patnáct minut proti původním 45 sekundám nezná mezí a ještě větší podivení je pak nad faktem, že "do počítače" se dají věci dávat i jinam než na plochu.
  2. Hromadné maily s viditelnými příjemci
    Nic nepotěší víc, než když se váš korporátní e-mail objeví hned mezi KozyJakVozy@seznam.cz a laska.lasicka@centrum.cz v seznamu čítajícím dalších 125 podobných adres. Mail samozřejmě sděluje, že Microsoft se rozhodl vyplatit milion dolarů každému, kdo si o ně řekne, nebo říká, že pokud ho nepřepošlete alespoň deseti dalším lidem, tak vám papoušek přestane žrát a pojde. Je mi záhadou, že když už uživatel pochopil význam pole Cc (Kopie), tak pole Bcc (Skrytá kopie) je obklopeno nepřekonatelnou bariérou nepochopení.
  3. Vkládání čehokoliv kamkoliv
    Kdybych vám chtěl poslat dvě nebo tři fotky z víkendového geocachingu, vezmu je, dám je jako přílohu mailu a odešlu. Běžný uživatel fotky zmenší na 640x480 a udělá z nich PowerPointovou prezentaci. Posléze pustí Word a růžovým fontem na zeleném pozadí do něj napíše "Hele co jsem dělal o víkendu". Pod tento text vloží PowerPointovou prezentaci a uloží. To celé ideálně nahraje na nějaký server typu rapidshare.com či uschovna.cz a vám pošle odkaz na stažení. Má při tom pocit, jak využil tu mimozemskou počítačovou technologii úplně na maximum a pochopitelně mu to nejde vyvrátit.
Myslím, že nejsem jediný, komu se tyhle věci stávají, alespoň z toho co se ke mně sem tam donese mám pocit, že uživatelé jsou schopni ještě mnohem horších věcí. Jen by mně zajímalo, co by na to řekli ti, kteří dávali počítačovému světu jěho základy...

Keywords: BFU, Word, PowerPoint, plocha, běžný uživatel
2. dubna 2008 | rubrika: PC Bits | permalink Linkuj si ! asdf.sk
Komentáře

[1] (kerol ) Vloženo 02.04.2008, 12:15:24
avatar mam dojem, ze chybaju bezni "medziuzivatelia", ktori by boli schopni vysvetlit userom, co ano a co nie. Ked clovek musi vysvetlovat uz dalsiemu 40rocnemu cloveku, ze vtipy roztahane na 20 slidov powerpointu skutocne nechce dostavat, leze to dost na nervy... alebo ze mailovu adresu tykajucu sa prace skutocne nedavam, aby mi niekto posielal obrazky stiahnute z netu. Lenze ti ludia sa fakt tesia z toho ruzoveho fontu na zelenom pozadi... Pekne napisane.

[2]to kerolo (Logout - WWW) Vloženo 02.04.2008, 12:31:25
avatar forma nebo obsah ? :-)

[3] (kerol ) Vloženo 02.04.2008, 12:36:50
avatar forma je typicky logoutovska, mierne arogantna, bez pochopenia druhych ludi. Nuz a obsah je zial pravda. Takze: pekne napisane :o).

[4]Bod 1 (MartensPh - Mail ) Vloženo 02.04.2008, 13:24:46
avatar Ad bod 1, to uz jsem prestal vnimat, protoze to je proste jejich problem, co maji a kde. Jejich problem, ze si z pocitace delaji hlemyzde. Btw. od W2K uz to neplati, ze obsah plochy tolik zpomaluje, spis vadi, ze kazdy program musi mit neco v liste na pozadi spusteneho (vcetne iTunes 4 Win,ale to ma aspon nejaky smysl). Proste jejich masina a jejich vizitka. Ja na MacBooku mam dve slozky a poradek :-)
Bod 2 a 3 naprosty souhlas.

[5]Paráda!!! (Mach - Mail - WWW) Vloženo 02.04.2008, 13:35:43
avatar Díky za rozjasnění dne... směju se ještě teď! Sám bych to lépe neformuloval...

[6]zapomněl... (dex - WWW) Vloženo 02.04.2008, 13:45:53
avatar Logout vynechal ještě další úkazy:
Pokud posílá BFU mailem vtip, tak ne tak, aby do těla mailu napsal čtyři řádky textu (do stovky bajtů). On je napíše ve Wordu a vzniklý megabajtový .DOC k mailu přilepí jako přílohu.
Dále, BFU používají Total Commander a všechno pakují do .RARu, takže si to nikdo kromě nich nemůže rozbalit (proprietární formát, na PowerBooka jsem si sice dal unixový unRar, ale v práci mám smůlu).
Navíc mají tendenci nastavit si kvalitu komprese "archive", a když jim nadáváte za používání RARu, nevinně opáčí "protože přece pakuje nejlíp".
Dále, stahují kde co, třeba nějaký soubor "Indiana_Jones_4_a_tajemstvi_kristalove_lebky.avi.zix" nebo "nejlepsi_porno.avi.exe", a posílají dotazy "mně to nejde přehrát" nebo "WinZix jsem si sehnal, ale stejně mi to pak nejde přehrát". Několikrát jsem se setkal i s tím, že se uživatelé Windows zoufale ptali "stáhnul jsem si program a je to .dmg a já nevím, čím to mám rozbalit".
A ještě jedna věc - na počítači se jim pořád neznámým způsobem množí složky "Noname folder", "Noname folder [1]", "Noname folder [2]", ... a soubory "untitled", "untitled[1]", "untitled[2]", ..., které nemají žádnou příponu, ale mají nenulovou délku. Úplně nejlepší je, když se kumulují na ploše. A úplně nejlepší je, když se kumulují na mém počítači v práci, takže mám přehled o tom, že "ho zase někdo používal" a musím ten bordel mazat.

[7]DOS (sweet128 ) Vloženo 02.04.2008, 20:01:03
avatar Pamatuju v práci, když useři dělali v DOSových programech, dělali jen co měli a co se naučili a všechno běželo a nevymejšleli kraviny typu "tisk adres na obálky" nebo "sdílení kalendáře v outlooku". Smrt BFUckam :-)

[8] (lední brtník ) Vloženo 02.04.2008, 23:27:03
avatar bod 3: proti úchylům (i firemním) kteří mi nutně musí posílat své nezmenšené 3mpx fotky, anebo děsně zábavné powerpointové "prezentace", mám nastavené pravidlo: co má nad 1mb, jde do koše - svinstvem se nehodlám zabývat.
(a zapomeň na to že fotky do ppt nějak zmenšují. prostě potáhnou myší)
ono stačí když kdokoliv objeví nějaké nastavení v office, má samozřejmě stránku fullscreen, udělá printscreen do schránky a 16mil.barevný obrázek vyklopí do outlooku jako pro ms nezkomprimovatelnou bitmapu, nebo do wordu a klikne na zmrdotlačítko odeslat mailem.
v inboxu ti přistane 5-megová obluda.
xp přitom dodnes neobsahují integrovaný nástroj který by s tím něco rozumného dokázal provést. možnou náhražkou je leda uložit printscreen přes "pain" jako .jpg na disk, a ten poslat jako přílohu, nebo na síťový disk a poslat odkaz - nic co by dokázala většina kancelářských krys pochopit, včetně tzv. profesionálů.

[9] (Oriesko ) Vloženo 03.04.2008, 10:39:21
avatar Ad.3 - tak to bys mi ale taky prisel jako peknej BFU! Ja osobne bych je prdnul do webove galerie a poslal ti link.

[10]to [9] (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 10:41:46
avatar Nevidim duvod vystavovat nekde na webu svoje privatni fotky, ktere chci ukazat jen par lidem nebo jen jednotlivci. Bud by to bylo verejne, nebo bych ho prudil s nejakym loginem. Pet JPEGu v mailu nikoho nezabije.

[11]to [9] (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 10:44:14
avatar Coz ovsem neznamena, ze nemam webovou galerii tykajici se geocachingu. Jen jsem chtel naznacit, ze kdyz budu chtit nekomu fotky poslat, tak mu je proste poslu. Jako fotky, ne jako vyse uvedene...

[12]spomalovanie (pol ) Vloženo 03.04.2008, 14:48:00
avatar pokial sa system spomaluje preto, lebo si dam na plochu 16384 suborov, tak je to zly system...

[13]to pol (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 14:57:41
avatar Myslim, ze pokud system pri kazdem zobrazeni plochy musi precist info o 32768 souborech a pak vykreslit jejich ikony, musi to nejaky CPU cas zabrat at je system jak chce skvely. Plocha ma byt cista.

[14]to Logout (pol ) Vloženo 03.04.2008, 15:00:26
avatar nemusi to robit pri kazdom zobrazeni plochy. ale to je na dlhy flejm :)

[15]to pol (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 15:21:57
avatar Ano, je to na dlouhy flejm. Podle me nacitani delat musi vzdy aby zjistil co se zmenilo, prekreslovani pak jen pri zmene. Windows 95 to delaly jen nekdy a dost me stvalo videt ikony veci, ktere jsem uz smazal z jineho okna. OS X 10.3.9 mel take obcas problem, ovsem zase opacny - neco jsem tam nakopiroval v commandline a v GUI to nebylo hned videt. Oboji dost obtezuje.

[16]to Logout (pol ) Vloženo 03.04.2008, 15:54:02
avatar na druhu stranu, ikonky na ploche su zbytocne zlo a nemalo by sa to pouzivat. ja som svoju plochu uz davno nevidel. vlastne hej, ked sa prepnem z prvej inam a nieco pustim. tak ju vidim asi 3s - ALT+F2 ruluje ;-)

[17]to pol (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 15:55:31
avatar no, jak jsem psal. zlate W311, ty plochu s ikonkama nemely...

[18]to Logout (pol ) Vloženo 03.04.2008, 16:00:20
avatar no, ze by w311 bolo nieco extra, to teda nie ;-) ja tiez nemam ikonky na ploche. v praci musim bohuzial pouzivat windows a na nejake ikonky neklikam, lebo su pod oknami.

[19]to dex (F6 ) Vloženo 03.04.2008, 16:00:52
avatar Blbost, BFU vubec Total Commander nepouzivaji! Maji prece Pruzkumnika. Vsimni si, ze RARem pakuje kazdy druhy, ktery bezi na woknech. Treba takovy Busy. A pak my chudaci applisti musime tahat kdejake unrary :(

My ve firme mame tvrdy filtr, ktery nepusti zvenci mail vetsi, nez 4MB. Filtr na pripony avi, ppt, pps, wmv, mpg, ale i wmx, wm, mpegx, mpx, xxx, apod. jsme casem zavedli a takoveto maily skonci ve zvlastni slozce, takze kdyz prijde neco duleziteho s vetsi velikosti nez 4MB nebo s podezrelou priponou, dotycny na prislusny mail vetsinou ceka a ozve se sam, ze mu nedosel. Pak jej staci jen z one zvlastni 'spamove' slozky preposlat.

Filiony kravin na plose je normalni vec, naprosto. Dela to tak KAZDY BFU, nestane se, ze by zenska z kanclu nemela na plose ani jeden JPG z dovolene ci sve ratolesti.

Posilani dat v DOC apod., ano, to je rovnez lamerina jak prase a vsichni (my) to vime, kdyz (oni) to proste tak delaji. Nelze jim nic vysvetlit. Pak se divi, ze jim to ci ono "nejde otevrit". Proste bezne kazdodenni problemy. Diky Windows mam praci, diky, Microsofte! ;)

[20]to F6 (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 16:08:31
avatar Mno, co se tyce Total Commanderu, tak tam souhlasim s dexem. Zatim temer kazdy BFU u ktereho jsem byl pustil "cracked by pwn0rze grp" Total Commander a co nejde udelat v nem, jako by vubec neslo.
Dokonce si mi jeden stezoval, ze je hrozne, ze se do slozky Plocha leze tak komplikovane, kdyz on na ni dava vsechno.

Zvlast treba postup rozbaleni archivu (ktery jsem videl ve skole u jednoho spoluzaka) je proste dokonaly. InternetExplorerem stahne .zip, ulozi na disk, pusti TC, najde archiv, oznaci ho, nahore v menu najde v polozce Soubor-Archiv-Extrahovat a zavre TC. Dneska nejsou pakery samostatnej program, dneska to vsichni povazujou za vlastnost TC. Obcas se cloveku chce vyresit to na miste kusem tyce...

[21] (F6 ) Vloženo 03.04.2008, 16:20:25
avatar No, ale ja to delam stejne - stahnu souboru (Operou), pak ho najdu v TC, a posloupnosti Enter (otevre archiv), + Enter na numpadu (oznaci vsechny soubory) a F5, Enter (extrahuje na pozadovane misto, pred tim vytvoreny adresar F7, nazev, Enter)... Nebo to mam delat jinak? TC mi bezi stale, delam v nem vsechno, narozdil od Macu doma, kde zadny manazer nemam ani mi nechybi :) Paradox...

[22]to F6 (Logout - WWW) Vloženo 03.04.2008, 16:29:28
avatar vlezt do archivu a z nej neco vybalit je podle me diametralne odlisne od toho najet na archiv kurzorem a pak v menu total commanderu lovit extrahovat...nebo ne ?

[23]ad total commander (pol ) Vloženo 03.04.2008, 16:41:06
avatar zaujimave, ze widlaci maju neuveritelnu potrebu stale nieco kopirovat a robit so subormi (pakovat, kopirovat, rozbalovat, mazat). kazdy musi mat TC, aby vyssie uvedene veci mohol cely den prevadzkovat :)

[24]to Logout (F6 ) Vloženo 03.04.2008, 16:43:27
avatar To jiste. Musim se ale priznat, ze bez TC na PC si pripadam jako bezruky, i kdyz se uz dokazu prepnout do "nouzoveho rezimu" a pracovat s windows explorerem (chtelo to sice hodne pevnych nervu, ale okolnosti me k tomu prinutily. TC totiz nikomu necpeme).

To u nas jedno BFUcko ukoncuje programy zasadne tak, ze najede do menu a zvoli Ukoncit. Na vse, na co se pak klika, klika pro jistotu dvakrat :) Nema cenu ho ucit ze tak se to nedela, je mu pres 50 a ma zleho sefa :)

Nebo: databazova aplikace pri urcite operaci zpracovava velke mnozstvi slozitych SQL dotazu, ktere trvaji dlouho (BFU musi nekolik sekund cekat), a BFU si ztezuje, ze ma pomaly pocitac, i kdyz ma nejake 2GHz Pentium. To nevysvetlis.

Orisek je primet BFUcka zvyknout si z M$ Officu na OpenOffice, protoze jak neni funkce na uplne stejnem miste nebo se dela jinak, nez byli zvykli, uz nadavaji jak spacci. Ale v tomhle maji smulu.

[25] (F6 ) Vloženo 03.04.2008, 18:13:14
avatar ..a jeste na neco jsem si vzpomnel :) Kdyz mazu nejaky soubor z plochy widli, tak jej vezmu a pretahnu do kose jako na Macu. A BFU jen nechapave koukaj co se deje...

[26]technicka (Sectoid ) Vloženo 03.04.2008, 20:32:49
avatar Ehm...Total Commander neumi bez instalovanecho WinRaru defalutne packovat do RAR

[27]plocha (mikezt ) Vloženo 04.04.2008, 07:49:40
avatar Ja mam v robote tiez na ploche kopec picovin, lebo prehliadace defaultne ukladaju na plochu. Ze je system pomaly, lebo potrebuje vykreslit 300 ikoniek (na 1680x1050) je lamerina, tolko by to netrvalo ani na ZX Spectre!

[28]to mikezt (Logout - WWW) Vloženo 04.04.2008, 13:14:30
avatar nikdo nerika ze windows jsou vic nez lamerina. ale myslim ze KDE ci OS X s 300 ikonama na plose se taky radne zpomali. proto jsem pro, aby system nemel ikonovou plochu. mam na ni maximalne dve ikonky folderu "bordel" a "blog" a ikonu disku a kvuli tomu tam plocha nemusi byt.

[29]plocha jako tmp (heptau - Mail - WWW) Vloženo 04.04.2008, 18:05:09
avatar Osobne pouzivam plochu jako osobni tmp a co se tyce nstaveni, tak preferuji seznam souboru razeny podle data (nejlepe je to nastavitelne na Mac - tam je to opravdu seznam) a na plose mam stovky souboru vetsinou do te doby nez pocitac zrestartuji a plocha se mi krasne procisti. Nesnasim to co prosadil kolega, ze na Windows (pouzivame tu take terminal server) plochu zakazal (tedy ona tam porad je, ale jen se nezobrazuje). S ostatnimi body nemuzu nez souhlasit.

[30]to logout (mikezt ) Vloženo 04.04.2008, 18:13:55
avatar Prave som vyskusal na svojom Durone 750MHz 236 obrazkov na ploche v KDE (aj s nahladmi) a -nespomaluje- sa to!

[31]to mikezt (Logout ) Vloženo 04.04.2008, 19:55:32
avatar takze se ti plocha vykresluje stejne rychle jako kdyz na ni nic nemas ? neverim, neprijde mi to principielne mozne...

[32]tak nevim kam patrim (krupkaj - WWW) Vloženo 05.04.2008, 14:23:27
avatar Kdyz nekomu posilam fotky tak je bud (pokud jich je malo) zmensim na 640x480 a prilozim do mailu. Pokud jich je vic a zalezi mi na kvalite zabalim je tarem, dam je na depo a mailem poslu odkaz.

Nevim jak ostatni, ale ja nesnasim, kdyz mi nekdo posila fotky mailem, kterek o polovinu natahne prilozenej soubor a zasira mi tak linku.

[33]to krupkaj (Logout - WWW) Vloženo 05.04.2008, 14:46:45
avatar ve skutecnosti to neni polovina ;) posilanim fotek samozrejme nemyslim posilani padesati fotek, na takove veci jsou galerie, ale kdyz dostanu mail, kde je doc a v nem sedm fotek, ktere maji samy o sobe nejakych pul mega az mega a diky .doc formatu to cele ma mega pet, tak uz je to podle problem...

[34]dalsi priklad vkladani (Logout - WWW) Vloženo 05.04.2008, 14:53:52
avatar Nedavno mi kdosi (nebudu jmenovat, treba to tu cte) posilal 10 naskenovanych stranek. Pochopitelne to bylo 10 doc souboru, zabalenych do archivu, ulozenych na uschovna.cz, kazdy obsahoval presne jednu bitmapu.

[35]to Logout (krupkaj - WWW) Vloženo 05.04.2008, 19:42:05
avatar A cemu se divis? kdyz to ty scanovaci programy primo nabidnou ulozit v doc tak je to uplne jasne.

A s tim mailem mas pravdu. Neni to vetsi polovinu, ale jenom o tretinu, ze 2 byte jsou 3.

[36]to logout (mikezt ) Vloženo 06.04.2008, 10:11:38
avatar A preco by to malo byt pomalsie? Plocha je len iny nahlad na adresar a ked mas v adresari 300 suborov, tak sa ti zobrazuje pomalsie, ako ked mas 30? U par tisic suborov to pochopim, ale rychlostny rozdiel v tom necitim (povedal by som nevidim, ale nemeral som to ;-)

[37]2 mikezt (Sectoid ) Vloženo 06.04.2008, 23:57:51
avatar Ze by byl ponekud rozdil v zjistovani "metadat" od 30 souboru a od 300 ?

[38]to Sectoid (mikezt ) Vloženo 07.04.2008, 08:14:16
avatar Tvoja plocha zobrazuje metadata?

[39]To [10] and [11] (Oriesko ) Vloženo 08.04.2008, 11:52:02
avatar Pouzivej Picasaweb. Album muze byt privatni, ale posles-li primy link, prijemce nepotrebuje zadny login a muze rovnou prohlizet.

[40]to oriesko (Logout - WWW) Vloženo 08.04.2008, 12:18:50
avatar Mam, pouzivam, presto fotky v poctu mensim nez 5 posilam mailem. Uz jen proto, ze jsou napr. firmy, kde mail s prilohou projde ok, ale web maji omezeny na servery ktere potrebuji k praci.

[41]Picasaweb (dex - WWW) Vloženo 08.04.2008, 14:35:45
avatar Nelze použít.
Zkusil jsem s jeho pomocí uploadovat fotky z Indie, ale nakonec jsem je musel vložit normálně do příspěvku na blogu. Vůbec do něj nejde uploadovat fotky! Je na to potřeba asi nějaká proprietární utilita, která je tam nauploaduje, ale tu já v práci nenainstaluju a nespustím (Win XP úplně bez práv, jsem rád, že smím aspoň vysypávat koš) a jinde přístup na internet nemám (pokud nepočítám nouzovku přes mobil, která je dobrá tak na krátký přenos textového vzkazu, ale nehodí se ani na e-mail, natož na uploadování fotek).
Takže - Picasa je nepoužitelná blbost. Tečka.

[42]to dex (Logout - WWW) Vloženo 08.04.2008, 14:52:55
avatar Nedivim se, ze Radek Hulan komentare maze. Jestli mu tam lidi pisou takovy p*coviny jako jsi prave predvedl a jeste je mysli stejne vazne, jako je pravdepodobne myslis ty, pak to plne chapu.

"One-click web upload directly from Picasa, or add photos using a web browser or your Mac."

Kdyz tam tohle pisou, tak si veru nedelaji legraci.

Ten ohromny cudlik NAHRAT, ktery tam je tam kupodivu neni z legrace, nybrz se pres nej nahravaji fotky.

Clovek by si podle tvych prispevku myslel, ze sedis u pocitace poprve. Jeste ze te znam...

[43] (dex - WWW) Vloženo 09.04.2008, 07:24:59
avatar Jo? A kdes čudlík viděl? Právě možnost uploadu jen pomocí browseru je to, co jsem tam zoufale hledal. A nenašel.
Pokud to tam někde je, troufám si říct, že chyba není ve mně, ale v jejich dementním webu.

[44] (dex - WWW) Vloženo 09.04.2008, 07:31:11
avatar Tak si to blbě pamatuju.
Nakonec jsem tam ten čudlík našel, ale to uploadování nějak nefungovalo, točila se tam klasická flashová kopretina a po dvou hodinách "uploadování" jednoho obrázku mne to přestalo bavit. Takhle to bylo.
Je hrozné, co dělá s lidmi práce a nevyspání, nějak mi ta paměť přestává sloužit.

[45]to dex (Logout - WWW) Vloženo 09.04.2008, 08:41:51
avatar Pouzivej Operu Portable, ktera se nemusi instalovat, staci stahnout nekolik malo MB velky .exe soubor.
Pokud ti nepujde upload ani pak, pak to neni demenci MacroShaft Internet Exploderu, ale chytrosti vaseho admina, ktery nejak chytre znemoznuje upload.

Jinak, pokud mne pamet neklame, tak to dokonce zvlada upload sesti fotek najednou aby to bylo rychlejsi...

[46] (F6 ) Vloženo 11.04.2008, 13:53:33
avatar Najhorsi je, kdyz takovy spam prijde od nekoho z rodiny. Takove PPSko s obrazky zabira daleko vic nez samotne obrazky. Dotycny na tom bohuzel nevidi nic spatneho, ani netusi, ze obrazky jdou z PPS vyndat, zmensit a poslat samostatne. I kdyby to vedel, je to pro nej nadlidsky ukol (z nejakeho duvodu to prece delat nebude - zdrzoval by se tim, nema na to cas, musel by u toho otravneho pocitace travit delsi dobu). Pak vam v dobre vire takovy mail jen preposle.

[47]JPEG (Quiark ) Vloženo 19.06.2008, 23:00:13
avatar Já zas nesnáším, když je bitmapový obrázek diagramu, textu, screenshotu programu ve formátu JPEG (neboli na toto zcela nevhodný formát) namísto PNG (neboli na toto určený formát). A tohle nezvládá ani spousta pokročilých uživatelů.

[48]PŘESNĚ !!! (Leo.Hacker ) Vloženo 15.12.2008, 18:02:14
avatar Tak to je hodně výstižný. Jako firemní admin rostu přesně z těhlech tří věcí. Pak ještě možná posílání víc jak 20-50 MB mejlem. Dokonce jsem začal sbírat "skrýntípy" uživatelských desktopů, jednou někde udělám muzeum hrůzy :-)

[49]supr! (_paya - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2009, 16:57:54
avatar nejako omylem jsem zabrousil na tenhle blog a tenhle clanek... a jen chci pochvalit. vystihnute velmi dobre.. i kdyz na jednu stranu chapu ty lidi co do toho nevidi a ani se o to nezajimaji.. ale na druhou stranu, tohle presne me taky silene rozciluje.. ale asi nejvic ta plna plocha ikon.. ja tam mam jen jednu... fakt jen jednu a ne - neni to kos... ten taky nenavidim... :)

[50]to _paya (Logout - WWW) Vloženo 18.03.2009, 20:13:21
avatar a co je to za ikonu, jestli smim byt tak smely? u mne je to vetsinou jen Macintosh HD :)

Všechna pole jsou nepovinná.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Komentáře komerčního a urážlivého charakteru budou smazány, stejně jako takové, které se mi prostě znelíbí.
Vaše jméno:
Váš e-mail:
URL vašich stránek:
Nadpis:
Text: