LOGOUT
Býval jsem mladistvým lamerem.

Čisté umění (8.3.2009 16:59)

Vždycky se mi strašně líbily takové ty umělecké černobílé fotky, kde je kus detailu obličeje a nějaké to rozmazané pozadí. Dneska se mi podařilo jednu takovou udělat. Sice tam byla dost tma, ale opět platí – mně se fotka líbí a proto tady je.



Clona: 2.8, čas: 1/10, ISO: 100, priorita clony.
Automatické ostření. Výřez, zmenšeno.
Fotoaparát: Panasonic Lumix DMC FZ-7.
8. března 2009 | rubrika: Život, blog a já | permalink Linkuj si ! asdf.sk
Komentáře

[1] (F6 ) Vloženo 08.03.2009, 21:09:13
avatar Diky o velky lamere! Konecne inspirace na obrazek na Forever. Jen mam strach, ze tohle asi za 3 dny nestihnu.

[2] (ales - Mail ) Vloženo 24.03.2009, 11:06:20
avatar Tohle ale neni cernobila. Ani cerna ani bila tam vicemene neni. Spis jsen tmave/svetle sediva. Prevod barevne digi fotky do cernobile neni uplne jednoduchy proces :)Na youtube je sposuta navodu jak na to. Nebo plugin do photoshopu simulujici vzhled cernobileho filmu...treba Alien Skin Exposure.

[3]to ales (Logout - WWW) Vloženo 24.03.2009, 18:15:30
avatar Neni to nijak dodatecne prevadene, je to focene digitalem prepnutym do black and white rezimu.

Kdyz se podivam na cernobile kinofilmove fotky, ktere tu mam, vypadaji kupodivu dost podobne. Preci jen cernobila fotka neni dvoubarevna, ale v odstinech cerne a bile, tj. spousta ruznych odstinu sedi.

Nevidim tedy duvod delat cokoliv na pocitaci, kdyz muj digital foti vicemene stejne vypadajici fotky, jako muj Zenit s cernobilym filmem.

Totez plati o mych dalsich b/w fotkach:

http://logout.ic.cz...otos/Naturae/
http://logout.ic.cz...os/Seventies/

[4] (aleshaak - Mail ) Vloženo 24.03.2009, 22:00:13
avatar ale vidis ten rozdil treba oproti teto fotce? http://farm2.static.flickr.com...pg
Jasne ze cernobila fotka obsahuje spoustu odstinu, ale cerna a bila by mezi nima chybet nemela. Ale pokud se ti to tahle libi, jen dobre :)

[5]to aleshaak (Logout - WWW) Vloženo 26.03.2009, 15:49:06
avatar ano, vidim. nicmene cernobile fotky focene pred mene nez padesati lety takhle nevypadaji :)

[6] ( ) Vloženo 26.03.2009, 23:58:05
avatar to je fotka meho kamrada, focena v roce 2006 :)

[7]to 6 (Logout - WWW) Vloženo 27.03.2009, 00:11:22
avatar Focena cim a na co?
Protoze ani fotky, ktere jsem fotil padesat let starym Fokaflexem na svitkovy film nejsou takhle divne. Od dob, co ma kinofilm ISO 100 a vyssi uz se na nej vykresluji i jine odstiny sedi nez ciste cerna a ciste bila...

[8]to 6 (Logout - WWW) Vloženo 27.03.2009, 00:14:01
avatar jinak tedy pokud pominu na te fotce vyrazne preexponovane nebe, tak spodni polovina je taky sedo seda.

ono jaksi na me fotce nebylo vyrazne svetlo, pouze ty lampy u stropu, ktere mam krasne bile. nebe v Parizi urcite bylo vyrazne svetlejsi, nez v destivem dni foceny detail obliceje uvnitr mistnosti.

proste porad nechapu. moje fotka vypada stejne jako kdybych totez fotil kinofilmem, na tom trvam. ta fotka, kterou jsi linkoval ty je focena v uplne jinych podminkach.

[9] (aleshaak ) Vloženo 27.03.2009, 10:33:14
avatar S tema podminkama mas pravdu, neni to uplne porovnatelne. Ale s tim ze ta fotka vypada stejne, jako kdybys ji fotil na kinofilm nesouhlasim :) Pokud takhle vypada fotka z kinofilmu, je neco spatne (spatne vyvolana,zvetsena, nekvalitni film (foma) JInak treba tohle je moje fotka, focena vecer, v mistnosti osvetlene jednou zarovkou. http://i.nyx.cz...4eb02e2c39832.jpg

Ale jinak

[10] (aleshaak ) Vloženo 27.03.2009, 10:59:27
avatar tady je to pekne popsano:
http://4um.overclocking.cz...=48175

[11]to aleshaak (Logout - WWW) Vloženo 27.03.2009, 11:44:34
avatar tvoje fotka zobrazit nejde, zrejme na je Nyxu neco blbe.

nicmene fotky ktere jsou linkovane v clanku jako kinofilmove taky zdaleka vsechny nevynikaji ciste bilou a ciste cernou, jak popisujes ty.

kdyz se podivam na svoji http://logout.ic.cz...aturae_09.jpg tak jsem na tom opet stejne, ciste jen s nastavenim rezimu na fotaku do B/W.

jinak je clanek standardni navod pro pocitacove upravovace fotek, coz je vec, kterou bytostne nesnasim. zvlast ve chvili kdy autor zacal psat o filtru Sepie je to jasne, protoze fotky uz delsi dobu nesepijujou ani po delsi dobe.

kvuli foceni cernobilych fotek si photoshop kupovat nehodlam, firmware fotaku v pripade dobreho osvetleni zvladne udelat de facto totez, at si o jeho nedokonalosti placa kazdy co chce. jedine s cim jsem v clanku ochoten souhlasit je, ze fotak nemusi mit udelany dobre prevod jednotlivych RGB kanalu do jasu, respektive nemusi to mit stejne jako kinofilm.

[12] (aleshaak ) Vloženo 27.03.2009, 19:29:12
avatar ok, dobre :) Jak, rikam, hlavne ze se ti to libi.

Všechna pole jsou nepovinná.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Komentáře komerčního a urážlivého charakteru budou smazány, stejně jako takové, které se mi prostě znelíbí.
Vaše jméno:
Váš e-mail:
URL vašich stránek:
Nadpis:
Text: